_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet fredag 17 maj 2019

Utveckling [April] - Arbete 7/7



Idag är det Norska nationaldagen så nattpasset tills idag gav mig en lön på ca 462kr/h, inte illa för en undersköterskelön. 
Jag har även hunnit vara 'hemma' i Sverige under en veckas tid.

- Idag är det som sagt Norges nationaldag och tyvärr hinner jag inte se denna härliga folkfest som denna dagen tillbringar. Men det är en dag som jag verkligen rekommenderar att ni ska ta del av i Norge minst en gång i era liv ッ









Jag har annars hunnit vara hemma i Sverige under en veckas tid för laddat upp batterierna, umgås lite med familj & vänner.

Angående jobbrelaterat så blir det förmodligen lite förändringar i arbetsschemat som då om det blir godkänt blir att vi ska arbeta 7/7 alltså arbeta 7 nätter, vara ledig 7 nätter. Ser lite framemot det även om det blir lite tuffar för kroppen den veckan man jobbar. 





Istället för bilder på nationaldagen får det bli en bild som jag tog när jag var i Sverige. 





Åter till utvecklingen för April



Utveckling April, alla konton.






Utveckling April, Fonder.






Utveckling April, "Svenska aktier".






Utveckling April, "utländska aktier".





  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.














*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!