_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet fredag 10 maj 2019

Lön & Sparande [April]

It's really sad that so much of our society says "Thank god it's Friday"
Thank god 5 of the 7 days of my life is over. Now i'm gonna spend 2 of those 7 days drunk so I don't have to think about the upcoming 5/7ths of my week.




Med det sagt från Jim Carrey så önskar jag er alla en fin helg!




Kl 23 & gömmer mig ifrån arbetet ;)





Här kommer iallafall Lön & sparande för April månad.
Lön(Inkomst)
20 813,83 Kr 


Sparande: Överföring till portföljen: [ 2 000 Kr]. 10av mina aktiva inkomster överfördes mars månad till portföljen.
















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!