_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet fredag 26 juli 2019

Lön & Sparande [Juli]

Precis hemkommen från jobbet, så underbart det är när man går hem från jobbet och känner att det är över 20 grader i luften och det klockan 07.00 på morgonen i Norge 😛
- Det blir bara några timmars sömn nu innan jag ska ta flyget tillbaka till Sverige. 
Jag är nu ledig ca en vecka så jag passar på att resa hem vilket förhoppningsvis blir en välförtjänt vila efter en hektisk period på jobb. 






Även denna månaden knäcker jag 30.000kr netto, tyvärr blir fortsatt inte investeringsprocenten så hög som jag vill ha det, då jag helt enkelt lägger in lika mycket i buffertkonto och resekonto, detta räknar inte jag med under sparande.






En plats i Norge. Bland mygg och fiskmåsar.



Här kommer iallafall Lön & sparande för Juli månad.


Lön utbetalt efter skatt: 33 001,27 Kr  



Sparande: Överföring till portföljen: [10 500 Kr]. 32av mina aktiva inkomster överfördes juli månad till portföljen.


















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!