_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet måndag 22 juli 2019

Utveckling [Juni]



Portföljen ökade i värde med en månadslön förra månaden eller 5,42%. 
Jag tror jag ska vara nöjd med det. Portföljen och bolagen puffar på som det ska även om vi har en hel del oro i omvärlden.  











Som vanligt kommer blogginläggen sent om intet, men bättre sent än aldrig. Man är ju egentligen aldrig helt klar i huvudet när man arbetar nätter (Hangover- feeling 24/7) och under den senaste tiden då jag kom tillbaka från Frankrike har det varit otroligt många nattpass, då den andra personen som arbetar när jag är ledig sagt upp sin tjänst och de har inte anställt någon ny till den tjänsten ☺️ Good money for me, but a hell lot of work. Får snart nån vecka ledighet så då blir det tillbaka till Sverige och ladda batterierna igen.

Egentligen borde jag bara skippa att resa hem helt och hållet då jag till 99% av gångerna blir sjuk, haha. 







En liten kvällspromenad innan jobb





Åter till utvecklingen för juni månad.



Utveckling Juni, alla konton.






Utveckling Juni, Fonder.


Utveckling Juni, "Svenska aktier".




Utveckling Juni, "Utländska aktier".





  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.
















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

2 kommentarer:

  1. Hej! Ville bara säga att jag gillar din blogg och ditt namn på bloggen :-). Ser att vi har lite samma strategi kring portfölj med både fonder och utdelningsaktier, jag följer dig på resan och håller tummarna för mycket pengar på kontot! Må gott i sommar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Goddag Louise. Tack för den vänliga kommentaren 😌
      Önskar dig detsamma och en underbar sommar och semester!

      Mvh Utdelningssoftaren

      Radera






Vill du synas här? Ta kontakt!