_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet tisdag 23 juli 2019

#Skickavidare "Så här blir du miljonär i hängmattan"


[Vinnare avgjord] Nu kan boken "Så här blir du miljonär i hängmattan" av Per H Börjesson bli din! 
- Nu har jag, min familj och ett par vänner läst klart boken och det är dags att skicka vidare boken till någon annan, givetvis helt kostnadsfritt! シ

Genom Pappabetalar? & initiativet #Skickavidare fick jag chansen till boken. 

Dela helt enkelt vidare den kunskap Per H Börjesson vill förmedla, kostnadsfritt till folket. 

Nu skulle egentligen PB? stått för frakten, men av någon anledning så fattades frakt i brevet så min far som boken skickades till fick hämta ut brevet hos posten för 21kr. Men vad gör det när pappa betalar 😉

Mycket lättläst bok både för nya och gamla investerare. Jag som inte läst en bok på över tio år fastnade redan efter första bladet. Beskriver i enkelhet kraften av ränta-på-ränta effekten, hur ett sparande kan se ut och hur den kommer se ut i framtiden, tipsar om bra bolag och utdelningsbolag och vad ett utdelningsbolag är för någonting och mycket, mycket mer.





Vill du ha boken (Inkl frakt) så gör dig synlig med en mejladress i kommentarsfältet, Twitter eller mejl: frihet.innan.40@gmail.com eller alla tre. 











Detta trevliga intiativ är inte längre tillgänglig. Vinnaren ör dragen & kan läsas här: https://frihet-innan-40.blogspot.com/2019/07/skickavidare-sa-har-blir-du-miljonar-i_28.html











*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.







Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

3 kommentarer:

  1. Hej,

    Intresserad, skickade ett mail! :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Bra initiativ, givetvis är jag intresserad. eriksjob@kth.se

    SvaraRadera






Vill du synas här? Ta kontakt!