_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet onsdag 10 juli 2019

Utdelningar och totalt investerat [Juni]

Vilken helg det har varit folkens. 
Sedan Torsdag til måndag har jag flugit:

Norge- Sverige
Sverige- Frankrike
Frankrike- Sverige

Sverige- Norge 

och direkt på nattjobb till tisdag.

Hektiska, men mysiga och trevliga dagar!




- Nu är jag inne på andra nattpasset och den känns väldigt bra, jag var otroligt sliten på jobbet igår men tur nog har jag till nattjobbet idag sovit otroligt bra & hela åtta timmar så jag känner mig som en ny människa. När jag går av nattpasset kl 07 så är jag åter ledig två dagar så då får jag extra vila, vilket är efterlängtat. 




Frankrike över helgen :)





Då kommer vi till utdelningar för juni månad.



Utdelningar Juni [2019]:

Bolagen nedan är länkade till Avanza där ni kan läsa mer om resp.bolag.


DatumVärdepapperantalBelopp
2019-06-04Walmart Inc1469,83 kr
2019-06-12Johnson & Johnson1198,40 kr
2019-06-17Realty Income Corp3166,31 kr
2019-06-18NorthWest Healthcare Properties REIT269126,60 kr

Sum361,14 kr









Det är en ökning med 65.71% från föregående år, Juni 2018.📈

Jag investerade totalt 28% av mina inkomster under Juni månad när jag räknar med återinvesteringen av utdelningen.


Spåkulan' som syns under fliken "Utdelningar" visar när detta inlägg skrivs på 7,751.82 kr kr per månad år 2028.


















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

2 kommentarer:

  1. Detta flygande gillar inte Löven

    SvaraRadera
  2. Hej! Har just hittat din blogg och blir inspirerad av att följa dina framgångar. Önskar dig lycka till och fortsätter kämpa på själv också :-)

    Må gott! Hälsningar Louise

    SvaraRadera






Vill du synas här? Ta kontakt!