_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet måndag 26 augusti 2019

Lön & sparande [Augusti]

Satt & skrev ett 'dramaqueen- inlägg' om den dåliga sommaren. Vi har fått stora varningar om att denna sommaren skulle bli farligt varm med extrema värmeböljor. 
Man såg verkligen fram emot den! Vad kan man säga om Skandinavien? Det brändes lite om armarna under en veckas tid till sin höjd.
- Här i Norge har det varit ännu sämre. Men så idag har det faktiskt blivit sjukt bra väder så det kändes att jag fick ändra inlägget en aning ;)









Snart är augusti som sagt över och likaså sommaren. Så värmebölja my ass'. Jag får vänta till vinter då jag reser iväg som vanligt istället. 






Ännu en tur för ett par dagar sedan. Paraplyet med som alltid.



Här kommer iallafall Lön & sparande för Augusti månad.


Lön utbetalt efter skatt: 30 255 Kr  



Sparande: Överföring till portföljen: [10 500 Kr]. 35av mina aktiva inkomster överfördes Augusti månad till portföljen.


















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!