_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet torsdag 15 augusti 2019

Utveckling [Juli]



Under juli månad ökade inte portföljen med en månadslön som den gjorde under juni månad, men den gick iallafall upp jämfört med hur det har sätt ut under första halvan av augusti :)   













Uppdraget jag har börjar närma sig sitt avslut, sex månader får jag vara nöjd med och jag hoppas att jag får ett liknande arbete när detta tar slut. Jag passar då på att ta en liten semester på cirka tre veckor, välförtjänt efter ett halvårsarbete tycker jag☺️ 






Ibland får man ta och passa på att motionera bland fjällen här i Norge
Motionera = Gå med framåtlutade axlar med en rullator i sinnet.








Åter till utvecklingen för juli månad.



Utveckling Juli, alla konton.






Utveckling Juli, Fonder.


Utveckling Juli, "Svenska aktier".




Utveckling Juli, "Utländska aktier".





  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.
















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!