_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet fredag 9 augusti 2019

Revolut betalkort, NB!

Har du fortsatt inte skaffat ’Revolut betalkort’ som jag har skrivit om i tidigare blogginläggen ’Revolut betalningsapp, en revolutionerande bankapp? ’och ’Revolut - Revolutionerande? (Del 2) ’, så har du nu ännu större anledning att införskaffa dig detta revolutionerande kort och samtidigt få 200kr cash i kortet. Erbjudandet gäller 18 dagar fram från dagens datum. 

Använd dig av Utdelningssoftarens tipslänk:  https://revolut.com/Utdelningssoftaren200kr
Pengarna kommer in efter ditt första kortköp.












*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.







Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

10 kommentarer:

  1. Väldigt spännande! Jag har anmält mig och ska testa detta. Tack för tipset :)

    SvaraRadera
  2. Passar nog på att skaffa det då om någon vecka, har ändå tänkt att ha det som ett alternativt resekort framöver! Tack för tips :-) Måste man alltså hinna få hem kortet, tanka på och köpa något innan 27/8 för att få 200 kr insatta?
    /Arbetsplanen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Godkväll Arbetsplanen! Det var en bra fråga! Efter kontakt med Revolut så måste du ha använt kortet minst en gång för att få del av gåvan. Så använd kortet minst en gång innan det datumet.

      Mvh Utdelningssoftaren.

      Radera
  3. Hej! Skaffade mig också Revolut och satte in 100kr och beställde sedan hem mitt fysiska kort. Än så länge var allt bra men sen så provade jag att växla en 100kr till Euro så märkte jag att det togs en liten avgift från valutaväxlingen. Det kostade mig 1.25kr. Skrev i samma stund till deras livechatt och fick då veta att de tar en så kallad mark-up fee på helgerna. Det visste jag ingenting om, stämmer detta överens med den informationen som jag fick. Antar att du har gjort detta ett antal gånger.

    Tack på förhand!

    mvh
    Mike

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det stämmer Mike. På helgen tar de en mark-up fee. Skrivit om det i de två tidigare blogginläggen under ”begränsningar” men kanske ska vara ännu tydligare :)

      Mvh Utdelningssoftaren.

      Radera
    2. Tack så mycket för svar, absolut inte står väldigt tydligt men jag tänkte inte på det men nu vet jag hur det går till, superbra att det är kostnadsfritt att växla mellan olika valutor på vardagarna. Funkar erbjudandet angående de 200kr man får om man värvar en kompis, har du prövat det ännu?

      Mvh
      Mike

      Radera
    3. Har ej provat men tror det ska fungera bra :) Det ska stå tid i appen hur länge erbjudandet varar.

      Mvh

      Radera
  4. Hej! Jag tycker att det ser bra ut, men det verkar som att många har haft problem med att deras konton har blivit frysta i flera dagar medans de måste lämna in dokumentationen som visar på pengarnas ursprung. Jag förstår varför detta måste göras, men om det händer ofta så tycker jag inte att det är så bra. Vad har du erfarenhet av detta?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Carl. Tack för kommentar. Jag har aldrig hört om det förut faktiskt. Jag har själv aldrig varit med om det.
      Jag växlar cirka 5000kr i månaden eller 100.000kr om året.

      Mvh

      Radera






Vill du synas här? Ta kontakt!