_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet söndag 8 september 2019

Utveckling [Augusti]


Portföljen växer så det knakar och varje gång man tror att vi ska få en korrektion av börsen så tar det inte många dagar innan portföljen åter är på ATH

- SÅ är det, den fjärde september så slog portföljen åter ATH 
'All time high', Trevligt!










Shopping:

Annars under ledigheten hittills så har dessa dagar inte skett så mycket, det mest aktiva har varit shopping som jag tillslut var tvungen att ta tag i. Det blev fem par byxor & ett av dessa jeans plus regnjacka för knappa tusenlappen. Det tycker jag ändå är helt okej.

Resa:
Snart bär det även av till Polen, ska bli riktigt trevligt med lite miljöombyte igen och lite äventyr! 





Gissa var jag är ;)




Åter till utvecklingen för Augusti månad.



Utveckling Augusti, alla konton.






Utveckling Augusti, Fonder.



Utveckling Augusti, "Svenska aktier".




Utveckling Augusti, "Utländska aktier".





  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.
















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!