_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet måndag 14 oktober 2019

Aktiearbitrage - Bytte ut Investor B till A

Någon minut arbete och femhundra-kronor i förtjänst kan man inte tacka nej till.

Idag visade att Investor A över 500kr i förtjänst om jag bytte ut denna från Investor B.

Så jag bytte idag ut Investor B till Investor A och det gav mig 1 hel extra aktie plus någon hundralapp så jag köpte in totalt två st Investor A aktier.






Du kan se de bolag som jag möjligen kör med aktiearbitrage under Portföljen.

Du kan läsa mer om arbitrage här https://spreadmash.se/om-aktiearbitrage/

Och sist men inte minst så kan du bygga din egna typ av bevakning genom att använda dig utav Utdelningsseglarens snickeriツ













*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.







Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!