_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet torsdag 24 oktober 2019

Lön & sparande [oktober]

Åter i Sverige på en mini-semester på 5 dagar ☺️. Jag har snart gjort 30 flygresor i år. Ett jädrans flängande hit & dit men förhoppningsvis till godo^^
- Lönen denna månad blev under 10.000kr
och då för att jag helt enkelt var ledig tre veckor under förra månaden och var då i b .l.a Polen (kommer ett annat blogginlägg om den turen) så då blev det endast fyra arbetsdagar den månaden. 








Polen. En kall öl är alltid gott. 
(10 minuter efter kortet tas så får vi en utskällning av den polska polisen =) "Dricka offentligt, 'Ajabajja'. Turligt nog vad drickan uppdrucken så ingen böter kunde ges, så de gick snopet därifrån igen.





Här kommer iallafall Lön & sparande för Oktober månad.


Lön utbetalt efter skatt: 9 381,19 Kr  (4 arbetsdagar)



Sparande: Överföring till portföljen: [10 500 Kr]. 112av mina aktiva inkomster överfördes Oktober månad till portföljen.


















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!