_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet torsdag 21 november 2019

Årets julklapp 2019

Som ni säkert inte missade under gårdagen så blev årets julklapp 2019 en mobillåda! 

En låda med små fack där man kan ställa sin telefon. Dadah!

Nu har jag kommit fram till

- om man vill slösa sina välarbetade pengar på skräp det sista man gör för detta året så ska det åtminstone vara bra skräp.










För endast 179kr med en fraktkostnad på 99kr så kan du få en mobillåda med Utdelningssoftarens tryck på sidan. 


Hitta min mejl på bloggen, skicka ett mejl att du är intresserad så kommer du få ett Swish-nummer att betala till.

Frakttiden är ovis då jag måste leta upp mina tomtenissar som tagit tidig semester för i år.







































*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.







Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!