_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet måndag 11 november 2019

Utveckling [Oktober]

Ont i halsen, förkyld och allmänt ont i kroppen. Möjligt den ömma känslan i kroppen är av gympasset som jag tog för två dagar sedan men jag skyller på förkylningen  iallafall.

- Influensavaccinet är även den tagit idag.

- Då jag som sagt blev sjuk för någon dag sedan så kom jag ihåg influensavaccinet som jag ej hade tagit för i år. Sagt och gjort kontaktade jag min arbetsplats och frågade om de hade möjlighet till vaccination och om de ens hade startat med vaccinationen för i år.






Det hade de, och jag jag fick lov att ta en spruta. 
- 400 kronor sparade jag på att jag fick ta influensavaccinationen genom arbetet, det tackar vi för. #Sparadkrona :)

Nu hoppas jag bara att jag blir av med nuvarande förkylning snabbt och att jag slipper influensan. 




Jodå, du ser rätt, det har kommit lite snö uppe i fjällen. Fina men kalla dagar.




Åter till utvecklingen för Oktober månad.



Utveckling Oktober, alla konton.






Utveckling Oktober, Fonder.



Utveckling Oktober, "Svenska aktier".




Utveckling Oktober, "Utländska aktier".



Vad kan man säga om månaden? Index klådde mig, men plus.




  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.
















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!