_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet torsdag 14 november 2019

Nytt mobilabonnemang *Avslutar bredbandsabonnemanget*


Jag har för en period sedan avslutat mitt mobilabonnemang hos VIMLA (som använder telenors nät) och skaffat just Telenor.
- Telenor Familjeabonnemang för att vara exakt.

- Med detta abonnemang så behövs inte längre ett bredbandsabonnemang, så jag sparar iallafall ca 100kr månaden. Mer lär det bli när resterande familjemedlemmar kommer in. 







Läs mer under fliken "Mobil-abb" Direktlänk:
https://frihet-innan-40.blogspot.com/p/mobilabonnemang.html














*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.







Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!