_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet fredag 24 november 2017

Black Friday äntligen här! 10.000kr spritt över olika Amerikanska aktier.


Då kom dagen vi många väntade på!
Black Friday, och visst blev det gratis Courtage ännu ett år.

-Klockan 15.30 öppnades portarna och klockan 15.47 var alla aktier köpa. Enkelt och smidigt.  Det tackar vi för.
På måndag kommer lönen och då investerar jag på som vanligt. Då har jag investerat upp mot 25.000kr denna månad. Inte illapinkat.







Bolagen som som fick påfyllning blev:





Jag var sjukt sugen på att gå in på Nividia Corp, men det får förhoppningsvis bli en annan dag då jag
kände jag ville fylla på de jag redan hade. Det blev massa småköp, men vad gör det denna dagen. Det är väl just det man får utnyttja.
Det blev som sagt intill exakt 10.000kr fördelat på sju bolag denna svarta fredag.
- På måndag efter helgen får jag lön och då smäller jag på som vanligt i mina Svenska bolag och något enstaka utländskt.


På återseende!


____________________________________________________________________________________________________________

Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget och hela bloggen. ↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!