_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet onsdag 29 november 2017

Investeringar November 2017


November snart över och jag har gått av arbetet efter två nattpass. Kroppen känns som att den har blivit överkörd av ett godståg som även backat över kroppen en extra gång. Är iallafall ledig en dag innan jag går på sex nattpass. Vintern alltså, de värsta månaderna på året om man iallafall bor i Skandinavien. Jag hatar verkligen kyla, vinter och snö. Det är verkligen ren och skär hat. Usch ni måste ju tro att jag är värsta negativa typen,
lite otur för er att jag började blogga efter sommaren mot höstens intåg ;) Om en månadstid så vänder det och vi går mot VÅR igen.
Men fram till dess så fuk off'😀🖕



Denna månaden var det som sagt även Black Friday så då investerade jag ca 10.000kr och för nån dag sedan kom lönen så idag fick det då bli en 'normalinvestering' på 13.000kr. (2000kr gick som vanligt via autogiro till fonderna) och resterande till aktier. Upp mot 25.000kr sammanlagt denna denna månad, massa pengar investerades alltså. Tummen upp!



 November fick det bli dessa aktier:
(Obsavera att den senaste tiden har jag varit alltför snäll mot courtageavgiften (dyrt för mig). Jag kommer börja tänka mer på avgifterna till nyårsskiftet.)








____________________________________________________________________________________________________________

Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget och hela bloggen. ↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!