_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet lördag 25 november 2017

Första delmålet avklarat; En kvartsmiljon kronor [250.000 Kr]


Igår var det Black Friday och då passade jag på att handla courtagefritt på Avanza [Läs blogginlägget: Black Friday]. När pengarna från mitt lönekonto överfördes till Avanza och sedan investerades i bra och stabila Amerikanska bolag  så nådde jag även mitt första delmål som var just
250.000 Kr.
En Kvartsmiljon kronor =)





Några månader efter helåret som investerare har portföljen knäckt det första delmålet på 250.000 Kr. Känns riktigt skönt. En kvartsmiljon kronor som arbetar för mig, medan jag pillar navelludd. Får hoppas att med lite hjälp av ränta-på-ränta effekten når mitt andra delmål på en halvmiljon inom inte för all långframtid. Portföljen byggs vidare och blir större och större med tiden.
Power up!


















____________________________________________________________________________________________________________

Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget och hela bloggen. ↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!