_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet torsdag 2 november 2017

Inkomster och utdelningar Oktober

Jag har faktiskt börjat räkna ner dagarna eller ja' månaderna tills jag ska säga upp mig från mitt arbete i Sverige.
-Saknaden till Norge har blivit för stor.
-Saknaden att själv kunna bestämma över sina egna arbetstider har blivit för stor.
-Saknaden till resor har blivit för stor.
-Tillsvidaretjänst passar inte mig, då vet jag det iallafall :)

Min budget kommer jag behålla som vanligt. Mer om det om ett halvår.




Nu till mina inkomster och utdelningar.



LÖN: 21 304Kr


Utdelningar:


  • Boston Pizza: 14.99kr 
  • Coca-Cola Co: 30.11Kr
  • NorthWest Healthcare: 9.49Kr
  • Bank of Nova Scotia: 51.20Kr
  • Wallenstam B: 28.05Kr
  • Saltängen Property Invest: 53.90Kr
  • PepsiCo Inc: 26.21 Kr

    Totalt: 213.95Kr




TOTALT: 21 517,95Kr




____________________________________________________________________________________________________________

Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget och hela bloggen. ↓☺

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hej Medord. Jag har inga barn vad jag känner till (jag är man) och jag är singel.

      Radera






Vill du synas här? Ta kontakt!