_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet lördag 13 januari 2018

"Coolest monkey in the jungle"



Det som händer inom Hennes & Mauritz är just det hyckleri jag inte tycker om. Vänsterhycklarna skriker och gamar om rasism.
Vänsterkräken och huliganerna som nu förstör butikerna runt om i Sydafrika är inte ens i närheten av att kunna kalla sig själva apor.
Apor beter sig inte som som idioter som dessa jävlar gör.

Jag förstår inte ens hur man kan få upp tanken att tröjan är rasistisk och få in ordet "apa" i huvudet när man ser denna söta pojk.

- Rasismen finns hos dem som uppfattar tröjan som rasistisk. Punkt










Grabbens mamma har varit ute och sagt
” lägg ned snacket”.

Den antirasistiska rörelsen ger sig dock inte, utan har börjat trakassera mamman på hennes privata Instagram där man även kan få se många av pojkens kollektion genom hm.

"Din mamma är en dum bitch", skriver en person till en bild på sonen. 
"Du har en korkad värdelös mamma", skriver en annan."

- Jag blir så trött på alla dessa "PK-eliter" som tror sig värma om allt och alla. Men de ser inte att det är de själva som står för rasismen i samhället. Det är de som är så besatta av hudfärg!

Jag blir så äcklad, fy fan!

All heder till HM, pojken och familjen till pojken som står upp för sina bilder och kläder!

Förövrigt, sjukt snygg tröja! 





____________________________________________________________________________________________________________

Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget och hela bloggen. ↓☺

2 kommentarer:

  1. Instämmer.

    Att PK-sverige gick igång på denna tröja är ju dumt men kanske inte oväntat. Det finns ju många människor som vill bli förfärade eller förorättade då och då. Jag blir mer förvånad över att denna tröja kunde användas för att uppvigla människor till upplopp i Sydafrika. Där borde man ju ha erfarenhet av riktiga problem och jag antog att man därmed var bättre på att skilja trams från rasism.

    Eller så är "monkey" ett grovt skällsord som helt gått mig förbi trots att jag är ganska allmänbildad och har en hyfsat stor inlevelseförmåga.

    I min värld så skulle man kärvänligt kunna kalla ett barn för monkey/apa om det är väldigt fysiskt aktivt och livligt (som en liten apa), och den benämningen har då inget med hudfärg att göra.

    Kanske sätter de aktuella händelserna stopp för detta sätt att använda ordet monkey/apa. Kanske är "apa" nu ett förbjudet ord. För så blir det när PK-änglighet får styra.

    I min värld är det däremot ett riktigt problem att USA har en president som kallar u-länder för "shithole countries" och skryter om att han "grab them by the pussy" angående kvinnor. Det borde orsaka avsky, avbrutna samarbeten och upplopp.

    MVH/ GI

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för svar Griphook Invest :)
      I min värld också.
      - Nu klassas/ eller används just "monkey" som ett mer skällsord i USA än iallafall Sverige. Men jag tar mig för pannan ändå och anser folk borde ta ett steg tillbaka och tänka ett steg längre.

      Radera






Vill du synas här? Ta kontakt!