_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet onsdag 7 mars 2018

Lön och sparande



Lön och sparande för Februarimånad slänger jag upp. Dagarna går fort och månaderna desto fortare tycker jag. Jag är ju ledig fram till nästa vecka då jag reser tillbaka till Norge.
- Dagarna bara rusar iväg och jag vet knappt vad jag gör om dagarna förutom att dagdrömma mig bort till tropisk värme långt unna någon sorts av löneslavsarbete=)











Lön: 22536 kr

Sparande: Automatisk överföring till portföljen [12.500kr]: 55% av mina aktiva inkomster överfördes februarimånad till portföljen.









*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza.


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.






Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!