_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet lördag 10 mars 2018

Utdelningar och totalt investerat


Sammanfattning om utdelningarna för februarimånad.
- Det är dessa passiva inkomster jag hoppas kunna leva av om 10 år.














Utdelningar Februari [2018]:
Bolagen nedan är länkade till Avanza där ni kan läsa mer om resp.bolag.




Summa utdelningar: 173,55 SEK

Det ger en ökning på 715.94 %. från föregående år, februari 2017.📈

Jag investerade totalt 56% av mina inkomster under februari månad när jag räknar med återinvesteringen av utdelningen.

Spåkulan' som syns under fliken "Utdelningar" visar när detta inlägg skrivs på 3,460.14 kr per månad år 2028.

Jag vill bara tillägga att om det nu är någon observant som märkte av det ganska stora hoppet ifrån föregående månad från 'spåkulan är för att jag har finslipad uträkningarna lite och rättat en del fel som nu gjort att summan höjts lite extra.











*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza.


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.






Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!