_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet torsdag 26 april 2018

Utveckling

Då har vi kommit för sammanställningen för utvecklingen för mars månad.
Genomsnittet på alla konton hamnar jag på plus, exakt 1.22%

Klart jag hoppas på bättre resultat än detta.
Min förhoppning är att ränta-på ränta effekten ska börja visa sig än mer vad den gör nu och i snabbare takt.

Portföljen firar inom några månader sin 2 årsdag, så jag är ju bara i starten av uppbyggnadsfasen av portföljen och det är något man måste bära med sig. Låta tiden ha sin gång!






I detta inlägg uppdaterar jag endast hur det visas i "alla konton"  hos Avanza.























*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza.


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.






Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!