_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet torsdag 5 april 2018

Investeringar [Mars]


Vi är inne på Aprilmånad och i detta inlägg så kommer därmed mina investeringar för föregående månad, alltså Mars månad.  
- Klockan är efter 03:00 på morgonen och jag arbetar nattpasset inatt så jag passar då på att slå på stort och skriva mina inlägg och uppdatera bloggen lite😉








Jobben flyter på bra här i Norge men jag hoppas dock på massvis med nattarbete över sommaren så jag får in lite mer pengar. Men jagar jobb behöver jag iallafall inte göra.
Har Svensexa och ett bröllop att besöka i sommar så lite extra pengar vore bra.

- Jag har precis kommit till den åldern då känns som alla sina vänner gifter sig och skaffar barn, det är en speciell känsla då man börjar känna sig utanför, även inom familjen när dom är med sina respektive, kanske därför jag tyckte det var så skönt att resa tillbaka till Norge och arbeta här och träffa samma typer av människor som mig.




Månadens inköp (mars) fick bli:










[Länk till Resp- bolag där ni kan läsa mer om bolagen]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!