_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet söndag 23 september 2018

Utveckling [Augusti]


Det har fortsatt skett en del förändringar i portföljen och det kommer fortsatt bli en del förändringar med att några bolag kommer att säljas och ett och annat bolag kommer att köpas in.
Några rapporter och utdelningar ska först släppas innan det blir av.
Men ca sju av mina nuvarande bolag kommer försvinna och minst 1 nytt kommer tillkomma.

Skriver mer om det i andra blogginlägg.









Jobben fortsätter rulla på här i Norge och har nu varit ledig två dagar, har en ledig dag till imorgon innan det är på det igen.
Har nu även fått en hel del pengar från min arbetsgivare för den månaden jag var sjuk och resten ska betalas av NAV som de nu har nekat p.g.a div textformuleringar som min läkare i Sverige måste ändra på 😑.  Så har en del att göra imorgon på min lediga dag. 










Nog om BS -_-


Utveckling Augusti, alla konton.






Utveckling Augusti, Fonder.






Utveckling Augusti, "Svenska aktier".






Utveckling Augusti, "utländska aktier".





  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.












*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.







Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

2 kommentarer:

  1. Kan inte annat än säga grattis! Alltid kul med schyst uppgång :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjenixen InvestoChris! Tackar! =) Blir ju lite dyrare, men man ska ju inte klaga att det går bra för bolagen :)

      Radera






Vill du synas här? Ta kontakt!