_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet fredag 7 september 2018

Valet2018 - En folkomröstning om Svensk välfärd


Imorgon är en stor dag för Sverige och det är verkligen dags för förändring, så glöm inte att rösta!

Detta valet är en folkomröstning om välfärden.

Jag vill inte skriva mer än jag gör nedanför då bloggen inte handlar om politik i sig, även om ekonomi är en stor del av politiken, eller allt egentligen.

- Men vart vill vi pengarna ska gå, Sverige kan som sagt inte vara världens socialbyrå där det växer pengar på träd. (Förutom då skogen hos SCA) 😉






Jag har redan röstat på partiet jag tror på och för att skicka en "f u" hälsning till partierna jag anser styrt landet helt åt käbbelシ
Det är dags att börja agera istället för att snacka.













*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza

.

*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.







Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺





Vill du synas här? Ta kontakt!