_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet måndag 29 april 2019

Delmål 2; En Halvmiljon: 500.000 KR i portföljen.

Ett av delmålen  är nu uppklarade ☺️ Över en halvmiljon kronor i portföljen så nu går jag vidare mot miljonen!
😉 Över en halvmiljon kronor i portföljen räknat till markn.värde. Jag har fullförståelse att denna summa kan halveras och mer därtill inom en kort framtid då börsen är i sina otroliga dagar.

Jag fortsätter att månadsinvestera och försöker vara känslomässigt förbered på att denna summa kan förminskas rejält.





Men då jag aldrig varit med om det förr så kan jag aldrig veta hur det kommer kännas och hur jag kommer att ta det. Men jag tror jag kommer att ta det ganska bra då detta varit känt länge och de bolagen jag har i portföljen vill jag äga även i framtiden, dessa vill jag handla till billigare pris än va de ligger på nu シ


Jag är fullinvesterad hela vägen. 

Då jag aldrig förr varit uppe i denna summa så känns det otroligt kul och det kommer att firas med Cola Zero och chips när jag är ledig 💙 😃












*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

4 kommentarer:

  1. Häftigt!
    Grattis till milstolpen eller kanske snarare kilometermärket. I vilket fall som helst så är det respektingivande att nå dit.

    Mvh // Procentpanik

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för kommentar Procentpanik:)

      Det är det verkligen hehe^^.

      Radera
  2. Grattis. Det är inspirerande att följa dig.

    SvaraRadera






Vill du synas här? Ta kontakt!