_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet lördag 13 april 2019

Lön & sparande [Mars] *uppdaterad*

Lön och sparande för Mars.

Sjukpengarna från första sjukperiod ifrån förra året landade på kontot denna månad.
Jag skrev först ett blogginlägg om att jag inte hade någon lön denna månad vilket hade varit fallet om inte dessa pengarna hade trillat in :) 










Här kommer iallafall Lön & sparande för Mars månad.
Lön(Inkomst)
9 308,24 Kr 


Sparande: Överföring till portföljen: [ 2 000 Kr]. 21,49av mina aktiva inkomster överfördes mars månad till portföljen.













*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!