_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet lördag 20 april 2019

Utveckling [mars]



Vi har fortsatt inte fått se en korrektion av börsen. Den fortsätter istället att öka så frågan är hur länge kan det hålla på så här. Ingen som vet. 
Jag trodde nog som många andra att vi skulle varit i en nedgång vid detta laget men så har det verkligen inte blivit tycker jag. 

- Men det är bara att försöka fortsätta på som vanligt och investera var månad.








Jobben rullar på och inatt jobbar jag femte nattpasset av sju, så det börjar kännas av i kroppen och speciellt i huvudet nu ☺️





Har börjat fiska här i Norge när jag har lite extra tid eller när jag är ledig.
 Sjukt kul, och nappar gör det!





Åter till utvecklingen för Mars



Utveckling mars, alla konton.






Utveckling mars, Fonder.






Utveckling mars, "Svenska aktier".






Utveckling mars, "utländska aktier".





  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.














*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!