_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet måndag 1 april 2019

Investeringar [Mars]

Då kommer vi till vilka investeringar jag gjorde i mars månad och det är inget aprilskämt, här kommer dem.







För det får jag skriva att det är fina dagar här i Norge, även om jag sover under de flesta soltimmarna pga mitt nattarbete så njuter jag för fullo.

Uppdraget jag har nu i Norge är helt okej. Jag har huvudansvaret för en hjärnskadad person i 40års åldern och kör ut på vissa typer av larm där patienterna har ett missbruk. Visst det är inget jippiejobb men det är fulltid på natten och jag stressar inte ihjäl mig.







Åter till bolagen jag köpte Mars månad blev:


Bolagen är länkade till Avanza där ni kan läsa mer om resp. bolag.



Investerat Aktier:



Atlas Copco B26
Kinnevik B13
Axfood40
Saltängen Property Invest55
ABB Ltd30
Castellum3
NorthWest Healthcare Properties REIT70
SCA B7


Summa34 960kr


- Skanska såldes som sagt denna månad för 27 483,00 SEK




Investerat Fonder (genom automatisk överföring)

-Summa: 2 000Kr 




------------------------------------ - - ---- - - - -
Totalt Investerat: 9 477 Kr
------------------------------------ - - ---- - - - -











*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza

.

*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!