_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet lördag 27 april 2019

Investeringar [April]

Då är det helg men jag jobbar och har fyra nattpass kvar tills välförtjänt vila på tre dagar efter ännu en vecka där jag arbetar sju nattpass på raken. 

Träningen går bra och musklerna börjar synas ganska rejält om jag får säga det själv 😃




Då arbetet medför att jag inte kommer upp till så många steg per dygn som är hälsosamt så lägger jag den största del av träningen till deffing och löpning. Jag vill bli av med lite underhudsfett och öka på konditionen. Det blir nog ett genomsnitt på 4 pass i veckan シ




En tidig morgon påväg hem ifrån jobb シ




Bolagen jag köpte April månad blev:

Bolagen är länkade till Avanza där ni kan läsa mer om resp. bolag.

Saltängen Property Invest4 St
SCA B7 St
Sampo Oyj A4 St



- Summa: 2842 kr



Dessa investeringar ökar mina passiva inkomster med xx kr per år.




Investerat Fonder (genom automatisk överföring)

-Summa: 2 000Kr 


------------------------------------ - - ---- - - - -
Totalt Investerat: 4 842 Kr
------------------------------------ - - ---- - - - -











*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza

.

*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!