_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet måndag 9 mars 2020

Lön & Sparande [Februari]


Inkomsten för månaden hamnade på noll kronor. 
- Då kom den månaden som suger en aning. Då jag inte arbetat under januari då jag varit utomlands så är inkomsten därefter.












En jobbig natt på arbetet då patienten jag har hand om inte är på topp' denna natt. Fruktansvärt att höra en person kvävas timme efter timme och att man kan inte göra så mycket mer åt det än vad som redan är gjort. Pat. vill dö hemma. 

ALS är en hemsk sjukdom & dödsdom.

#FuckALS #ALS #Sjukvård #Vård #Död #Aktivdödshjälp #Patient.



"Undrar vad jag håller på med.."




Här kommer iallafall Lön & sparande för Februari månad.


Lön(Inkomster) utbetalt efter skatt: 0Kr  



Sparande: Överföring till portföljen: [2000 Kr]. Xav mina aktiva inkomster överfördes Februari månad till portföljen.

















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!