_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet torsdag 12 mars 2020

Utveckling [Februari] - (COVID-19)

Över 61.000kr minus visade portföljen under Februari månad.
- Ja. vad ska man säga. Jisses. Corona med lite olja sänkte portföljen och generellt börsen rejält. 


Det riktigt jobbiga för mig är att jag blir shoppingkåt- deluxe. Se men inte köpa' är riktigt jobbigt i dessa tider när det finns så mycket godingar man vill ha.

Men för att se potential måste man ibland hålla fingrarna i styr & se vad som komma skall.





Planen är iallafall att börja så smått handla in bolag som jag haft under bevakning. Så nya bolag ska in i portföljen inom kort om det inte blir en hård rekyl upp som vanligt
😀 Därefter försöka fortsätta med att köra planen med månadsinvesteringar hur än portföljen rör sig. Får jag in extra kapital så ska det sparas och investeras vid nedgångar.




Säljes för 499kr...



Utveckling Februari, alla konton.




Utveckling Februari, Fonder.



Utveckling Februari, "Svenska aktier".



Utveckling Februari, "Utländska aktier".




Portföljen har hållit sig under index under Februari månad, men inte farligt mycket utan den har följt index ganska exakt. 


  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.













*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!