_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet söndag 8 mars 2020

Investeringar [Februari] - Köpt & Sålt

Denna månaden kör jag med Köpt & 'Sålt' då jag sålt en fond. Samma inriktning men billigare.

- Då är det nu åter nattpass så är på arbetet, hoppas på fortsatt lugn natt tills jag går av jobb kl 07:45. 

Jag har nu varit i detta uppdraget en period & det känns bra. Patienten jag har hand om är dock väldigt dålig så hälsan kan ändras till okej' till superdålig på en halvtimme.







Pat. har redan hunnit vara inlagt på sjukhus några dagar vilket då medgav att jag fick hjälpa till på ett annat ställe. Jag får betalt även om patienten åker in på sjukhus så om de vill kan de omplacera mig på annat ställe eller så går jag hemma med full betalning. Denna gång fick jag endast gå hemma ett dygn innan jag fick hjälpa till på annan arbetsplats -_-



Norge





Bolagen jag köpte Februari månad blev:

Bolagen är länkade till Avanza där ni kan läsa mer om resp. bolag

Värdepapper/beskrivningAntalBelopp
Apple Inc12907kr
Atlas Copco B1305kr
Latour B3499kr
Axfood3576kr
Intrum2544kr
ABB Ltd2455kr
Castellum2503kr
SCA B5513kr
Investor A1539kr
Industrivärden C2488kr
Totalt7 329,00 kr

Dessa investeringar ökade mina passiva inkomster med 152 kr per år.




- Jag har ändrat lite bland fonderna. Jag har då sålt Didner & Gerge Småbolag & istället köpt AMF Aktiefond Småbolag vilket jag då även månadssparar i.



Investerat Fonder (genom automatisk överföring)

-Summa: 2000 Kr 


------------------------------------ - - ---- - - - -
Totalt Investerat: 9 329 Kr
------------------------------------ - - ---- - - - -













*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza

.

*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!