_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet söndag 15 juli 2018

Utveckling [Juni]





Jag skriver detta inlägg fredag den 13 :e
Har än så länge klarat mig fint på dagen. Har tänkt ta mig en tur i det fina vädret och senare ikväll får det bli bio.

Operation för knäet är planerad i dagarna och en resa är på gång att bokas, inom Europa någon vecka. Det blir säkert att jag får resa dagen efter operationen hur den än har gått -_-

Det är just så här de flesta semestrar för de flesta ser ut, kan jag tro. Fullbokade med aktiviteter och "måste fixa sysslor"

Hur kan man kalla det semester? Nej, usch =)











Här kommer utvecklingen för Juni månad.









Utveckling fonder







Utveckling "Svenska aktier"





Utveckling "utländska aktier"


















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza

.

*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.







Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!