_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet onsdag 8 augusti 2018

Lön & sparande [Juli]

Sjukskriven hela Augusti efter operationen för knäet jag utförde i mitten av juli månad. Det tog ett tag innan jag fick intyget då de hade glömt bort att skicka iväg sjukskrivningen *Grrr*

Det fina vädret har börjat avta så smått här i de södra delarna av vårat avlånga land, men absolut inte kallt så jag klagar väl inte för att vara hemma när det är såhär.  Med betalning.

Samtidigt vet jag nu inte vart jag kommer hamna när jag reser tillbaka till Norge då uppdragen har fått tas över av någon annan.








Jag var först inne på att jag skulle skippa sjukskrivningen och ta mig till Norge efter någon veckas vilotid, men jag känner att knäet inte är helt bra.

 I Norge används inte karensdagar så jag får full betalning i Norge Inkl alla tillägg, så vore det dumt att börja jobba tidigare och inte låta knäet få läka ut helt.


Här kommer Lön & sparande för Juli månad.


Lön: 39 024, 38Kr (netto) + 3000kr skatteåterbäring. 42 024,38kr
Sparande: Automatisk överföring till portföljen [12.500Kr]: 30% av mina aktiva inkomster överfördes juli månad till portföljen.












*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza

.

*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.







Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!