_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet onsdag 29 augusti 2018

Investeringar [Augusti]

Då är jag tillbaka till verkligheten och arbete igen här i Norge.
Vi ska inte ens prata om vilken ångest jag har haft för att börja arbeta igen, usch och tvi.

För någon dag sedan så sökte jag faktiskt jobb igen, i Sverige. Får se om det blir något av det även om jag vet hur jag trivs med friheten av att arbeta som jag gör i Norge :)
Vilka bekymmer man har här i världen när man egentligen inte vet vad man vill hitta på.

























Så bolagen jag köpte Augusti månad blev:

Bolagen är länkade till Avanza där ni kan läsa mer om resp. bolag.

Investerat Aktier:


-Summa:  9 023kr  (Avanza superlån)



Investerat Fonder (genom automatisk överföring)

-Summa: 2 000Kr 

------------------------------------ - - ---- - - - -
Totalt Investerat: 11 023Kr
------------------------------------ - - ---- - - - -











*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza

.

*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.







Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!