_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet onsdag 29 augusti 2018

Swedish Match kafé


Blev förvånad idag när jag såg att det hade poppat upp en ny butik i stan, och inte mindre än ett Swedish match kafé!

Det finns med denna butik änsålänge 6 butiker runt om i Sverige.

Butiken jag besökte såg väldig modern ut med avslappnade miljö.

Det är ett kafé utöver det vanliga och här kan du blanda din egen dosa lössnus eller portionssnus bland 24 olika smaker för att komma fram till just ditt recept för att därefter ta en kopp kaffe och läsa tidningen ツ.










Utöver det ska de som jobbar i butiken vara snusexperter som ska kunna svara på alla frågor man kan tänkas ha om snus.

Butiken innehar även specialbyggd kyl där hela Swedish Match sortiment förvaras, men inte bara det, du hittar även limiterade upplagor =).


Du kan precis som ett kafé även handla drycker som kaffe, smörgåsar och andra godsaker.


Till hösten ska de påbörja snuskurser. Kul detta även om jag är en före detta snusare. Dock har jag Swedish match i portföljen :)








Bilder stulna från google och källa okänd, används därav på egen risk. 



- Butikerna hittar du i Stockholm, Göteborg, Lund, Charlottenberg, Åre & Strömstad. Ta en titt, gör en snus och ta en kopp kaffe, det är värt det✌


Läs mer om Swedish Match.









*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza

.

*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.







Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

1 kommentar:

  1. Lite tråkigt att dom bara tagit med snus, dom hade ju haft ett bra tillfälle att marknadsföra sin cigarrdel när dom ändå har en butik.

    SvaraRadera






Vill du synas här? Ta kontakt!