_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet måndag 20 augusti 2018

Utveckling [Juli]


Utvecklingen för Juli månad är kommen, nu innan Augusti månad är över;)

Jag är fortsatt sjukskriven ca två veckor till och min arbetsgivare har börjat kontakta mig om mer jobb, så jag får se hur det slutar.

Angående börsen och min portfölj så har den verkligen har levererat. Jag låg lite back för en period sedan men under den senaste tiden har portföljen växt till sig tiotusentalskronor 👌









Alltid kul att det går bra för bolagen, men det blir ju samtidigt lite svårare att välja hur man vill investera framöver. Jag fortsätter som jag gjort innan och investerar varje månad. Möjligt att jag ökar på de bolagen som ligger back lite mer och samtidigt tror på längre sikt för att få ner GAV.







Utveckling Juli, alla konton.






Utveckling Juli, Fonder.






Utveckling Juli, "Svenska aktier".






Utveckling Juli, "utländska aktier".
















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza

.

*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.







Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!