_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet fredag 3 augusti 2018

Investeringar [Juli]

Efter jag sålde några bolag ur portföljen så fick jag mig en del likvider så shoppingrundan blev rejäl!

Skönt att slippa köpa påsar och bära runt på det kan jag säga. Istället blev det en kopp kaffe ☕ och några enkla knapptryckningar som förhoppningsvis kommer förändra mitt liv till det bättre!







USA firade även sin nationaldag Independence Day den 4 juli så Avanza hade gratis courtage den 5 juli för Amerikanska aktier, så även denna dagen slog jag till med extra inköp. Tack för det Avanza!



Bolagen är länkade till Avanza där ni kan läsa mer om resp. bolag =)



VärdepapperAntal
Atlas Copco B23
Intrum7
Intrum2
Saltängen Property Invest4
Alfa Laval2
Latour B13
Industrivärden C11
Kinnevik B9
Latour B9
Axfood3
Investor B5
Skanska B20
ABB Ltd14
Hufvudstaden A4
Castellum3
Swedbank A2
<SCA B6
SAAB B1
Swedish Match1
SCA B110
Intrum16
NorthWest Healthcare Properties REIT40
Realty Income Corp3
Starbucks Corp3
Walmart Inc1
Johnson & Johnson1
Apple Inc1
PepsiCo Inc

1
Coca-Cola Co
3


För totalt 26.741,00 kr


På återseende! ツ








*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza

.

*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.







Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!