_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet tisdag 12 mars 2019

Investeringar [Februari] Backup på Mobilt bankID?

Inga köp förutom fonder blev det under februari månad. 
Det är nog första månaden sedan jag började min investeringsresa där det inte blev något aktieköp.

Jag kom helt enkelt inte in på Avanza då jag inte hade åtkomst till mitt mobila BankID.






Nu när jag skrev detta så kom jag faktiskt på att det måste fixas så nu har jag iallafall aktiverat tvåfaktorsautentisering hos Avanza så jag åtminstone 
kommer in där

Hur gör man med allt annat som behöver just BankID? Hur gör folk egentligen? Använder Ipad/platta eller extratelefon?  




Bolagen jag köpte Februari månad blev:


Bolagen är länkade till Avanza där ni kan läsa mer om resp. bolag.


Rena aktier 0st



Investerat Fonder (genom automatisk överföring)

-Summa: 2 000Kr 


------------------------------------ - - ---- - - - -
Totalt Investerat: 2 000 Kr
------------------------------------ - - ---- - - - -











*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza

.

*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!