_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet torsdag 14 mars 2019

Lön & Sparande [Februari]

Lön och sparande för Februari.

Jag fick ett par dagars jobb i Norge i början av Januari innan jag reste till Thailand.

Men det blev inte mycket jobb när jag väl var på plats. 








Här kommer iallafall Lön & sparande för Februari månad.
Lön(Inkomst)
7 012  Kr 


Sparande: Överföring till portföljen: [ 2 000 Kr]. 28.52% av mina aktiva inkomster överfördes februari månad till portföljen.













*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!