_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet söndag 10 mars 2019

Utveckling [Januari]


Utveckling för Januari. Sitter och kollar igenom utvecklingen för portföljen från början av året då jag inte riktigt har kunnat göra det pga div anledningar som jag skrivit om på bloggen. 


Det har gått över förväntan, över 32.000kr plus för januari månad, så förlusten ifrån den sura nedgången från förra året har jag fått tillbaka & mer därtill. 

Det är med blandade känslor då jag egentligen hade hoppats på en mycket större nedgång då jag vill handla billigt. 





Utveckling Januari, alla konton.






Utveckling Januari, Fonder.






Utveckling Januari, "Svenska aktier".






Utveckling Januari, "utländska aktier".





  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.














*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.







Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!