_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet lördag 16 mars 2019

Utdelningar & totalt investerat [Februari]

 

Har suttit en stund nu och försökt uppdatera bloggen och dessa utdelningshöjningar eller sänkningar för 2019. 

Utdelningskalendern och Spåkulan ska nu vara uppdaterade med rätta siffror.






Då kommer vi till utdelningar för februari månad.



Utdelningar Februari [2019]:

Bolagen nedan är länkade till Avanza där ni kan läsa mer om resp.bolag.




Värdepapper/beskrivningAntalBeloppValuta
NorthWest Healthcare Properties REIT19980,72SEK
Starbucks Corp2492,43SEK
Realty Income Corp3164,62SEK
Apple Inc7198,94SEK
Boston Pizza Royalties Income Fund4747,39SEK
Boston Pizza4737,10SEK
Total utdelning
321,83 



Summa utdelningar: 321,83 kr







Det är en ökning med 32.79% från föregående år, februari 2018.📈

Jag investerade totalt 33,11% av mina inkomster under november månad när jag räknar med återinvesteringen av utdelningen.


Spåkulan' som syns under fliken "Utdelningar" visar när detta inlägg skrivs på 6,686.38 kr kr per månad år 2028.

















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza


*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!