_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet torsdag 7 mars 2019

Lön & Sparande [Januari]

Lön och sparande för januari. 

Lönen för årets första månad blev som räknat som de sämsta månaderna ifrån förra året. Noll kronor.

Jag hoppades på att jag skulle få utbetalt mina sjukpengar innan det nya året, men så har det inte inte blivit och jag väntar snart ett år senare fortsatt på mina två månadslöner ifrån den Norska välfärden sedan jag var skadad ifrån förra året. Det ska inte vara lätt att få ta del av välfärden, men detta är ju överdrivet ;D Jag tror jag lägger ner allt, och flyttar till Asien redan nu istället hehe.




(Drömmer mig redan tillbaka)



Här kommer iallafall Lön & sparande för Januari månad.
Lön(Inkomst)0 Kr 

Sparande: Överföring till portföljen: [ 7 000 Kr].












*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

2 kommentarer:






Vill du synas här? Ta kontakt!