_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet torsdag 24 december 2020

God jul folkens! - Renovering av huset är startat

Ohoy va mycket det det är med huset, bebis och jul. Men det ska bli otroligt mysigt att få fira jul med sin dotter för första gången. Vi ska göra det så mysigt som möjligt för hennes första jul även om hon har feber och har ont i munnen nu när tänderna vill titta fram ツ

- Det har varit och är en hel del att göra med huset men förhoppningsvis blir det väl bra. Vi är inte händiga någon  av oss och jag har väl tummen mitt i handen, så kunskapen har vi väl inte men samtidigt har vi inte någon erfarenhet av hus och renoveringar men vi lär oss, steg för steg.











Jag tar allt det längre fram men nu ser det ut så här i vardagsrummet:


' Nu tar jag julledigt och förtränger detta kaos'






Var på godo då blogginläggen om inkomst, sparande, investeringar och utveckling för helåret halkar in på rasande fart dagarna framöver innan det nya året =)


Nu tackar jag för mig och önskar er alla en riktig god jul!















*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.







Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!