_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet torsdag 31 december 2020

Utveckling [December] - Nekad vaccin.

Utveckling för årets sista månad december är kommen ツ
- Jag letar även efter vaccin med näbbar & klor.

- I dagarna då Sverige äntligen börjat få in vaccin för covid-19 så har jag varit på bollen och försökt få tag på något av de första vaccinerna som kommit ut då jag inte vill vänta till mars /april månad 2021.










- De arbetsgivare jag hittills varit kontakt med vaccinerar endast fastanställda eller så vill de att jag ska ha arbetat en period innan jag skulle få ta del av vaccinet (?) Haha' jag har ju inte varit på arbete just av den anledningen att jag inte vaccinerat mig och säkerheten har varit katastrofalt dålig för vårdpersonalen. Får jag ett vaccin så kan jag åter börja ta mig an uppdrag igen men utan positivt svar 😃

Det är så så Sveriges styrande tar hand om sin vårdpersonal. Återstår att se om jag den närmsta tiden lyckas få tag på något vaccin men jag återgår inte till något jobb inom vården i Sverige för jag fått ett vaccin, den är säkert. Kanske det blir så att jag få ta det då jag återvänder till till Norge för nya uppdrag.



''Stigen mot..."








Utveckling December, alla konton.






Utveckling December, Fonder.





Utveckling December, "Svenska aktier".





Utveckling December, "Utländska aktier".








Portföljen har under december gått på anabola-light så i stort sett över index så jag är mer än nöjd för månaden.


  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.













*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!