_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet lördag 20 oktober 2018

"LÅGKONJUNKTUREN KOMMER!"


- Youtubern Henrik Jönsson har släppt en sevärd video om lågkonjunktur ☺️. 

















Beskrivning till videon:
"Nyligen offentliggjordes siffror som indikerar att Sveriges BNP-tillväxt är lägst i Europa. Med avstamp i detta vill jag idag förklara vad BNP är, varför tillväxt är bra, och vad DU kan göra för att överleva en lågkonjunktur.

KORRIGERING: Jag säger på ett ställe i videon att Sveriges BNP per capita när jag menar BNP-tillväxt per capita."




Henrik Jönsson är entreprenör, författare och estet. I hans kanal kan du ta del av Henriks åsikter, analyser och förklaringar rörande svenska förhållanden som individ och företagsledare. Hans videor är väldigt välgjorda och han förklarar olika ämnen väldigt bra.










*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!