_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet tisdag 23 oktober 2018

Utdelningar & totalt investerat [Sep]




När jag går ut från jobbet och dörrarna stängs bakom mig så känner jag mig så här;
Sitter med en kopp kaffe och njuter av ledigheten. Två veckor semester är att vänta så ikväll flyger jag hem till Sverige igen :)

Vid varje ledighet, om så bara för en dag så skiner hela jag och jag är världens lyckligaste man haha. 








Men fina dagar i Norge ☺️











Då kommer vi till utdelningar för september månad.



Utdelningar September [2018]:

Bolagen nedan är länkade till Avanza där ni kan läsa mer om resp.bolag.





Värdepapper/beskrivningBelopp
Castellum580,35
Walmart Inc66,09
NorthWest Healthcare Properties REIT49,98
Realty Income Corp61,18
Johnson & Johnson89,41
Boston Pizza Royalties Income Fund37,42

884,43






Summa utdelningar: 884,43kr





Det ger en ökning på 66% från föregående år, september 2017.📈

Jag investerade totalt 78% av mina inkomster under september månad när jag räknar med återinvesteringen av utdelningen.


Spåkulan' som syns under fliken "Utdelningar" visar när detta inlägg skrivs på 7,128.71 kr kr per månad år 2028.














*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!