_ _ _ _ _______☼ Softarpengen ☼_______ _ _ _ _


🕙 Skrivet söndag 28 oktober 2018

Utveckling [september]



Vilken turbulent period vi är i nu och det visar sig på börsen ser jag. Mycket rött hos mig men av någon anledning så känns hjärtat och magen bättre nu än innan, då det är så mycket lättare att välja sina köp nu än innan hehe! 😃 Bara bolagen ger mig valuta för pengarna tills jag går över till livet i frihet om en tioårsperiod så är jag mer än nöjd^^









En bild från en tidig morgon på jobb där jag drömde mig bort till friheten.






Nog om BS [bullshitNu återgår jag till min ledighet och sjukskrivning, Ledigheten är begränsad med tid för tillfälligt -_- 


Utveckling September, alla konton.







Utveckling September, Fonder.






Utveckling September, "Svenska aktier".






Utveckling September, "utländska aktier".





  • Sammanställning av utvecklingen sedan start (2016.07.01) kan du se under fliken "utveckling"  ⇜ tryckbar länk till sidan.














*Jag köper och säljer mina aktier och fonder genom Avanza



*Bloggen och detta inlägg innehåller affiliatelänkar.








Om det nu är någon som läser denna blogg så hörs vi kanske i kommentarsfältet. PS glöm inte att dela inlägget.↓☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar






Vill du synas här? Ta kontakt!